Waarom moet ik mij verifiëren voor een uitbetaling?
We streven er altijd naar om Waren zo veilig mogelijk te houden en een
betrouwbare community op te bouwen. Daarom maken we gebruik van
betrouwbare betalingsproviders. Deze betalingsproviders vragen ons
om gebruikers te verifiëren door een kopie van hun identiteitsbewijs te
sturen. Deze worden binnen 24 uur gecontroleerd. Dit proces maakt deel uit van de Europese anti-witwasregelgeving, bekend als AML, die instellingen zoals MANGOPAY vereist om ervoor te zorgen dat geld dat via hun systeem wordt verhandeld, schoon is.
Upload een duidelijke foto van je identiteitsbewijs van maximaal 7MB in JPEG, PDF of PNG. Je document mag niet verlopen zijn. Om gebruik te maken van de service moet je ouder zijn dan 18 jaar.
Documenten worden niet geaccepteerd;
- Met een flits
- In zwart & wit
- Identiteitsbewijs zonder identiteitsfoto
- Identiteitsbewijs met afgeschermde informatie
- Allebei de kanten van Identiteitsbewijs op één pagina
- Onscherpe foto’s
We sturen de foto van je documenten naar onze betaalservice MangoPay, waar ze deze veilig verwerken. Meer informatie over hoe ze dit doen vind je in hun privacybeleid. Lees hier meer over het maken van een kopie van jouw identiteitsbewijs.
Verificatieproces
Voor een uitbetaling moet je jouw account verifiëren. Het verificatieproces van moet iedere gebruiker voldoen, voordat een uitbetaling plaatsvindt. Dit proces maakt deel uit van de Europese anti-witwasregelgeving, bekend als AML, die instellingen zoals MANGOPAY verplicht om ervoor te zorgen dat geld dat via hun systeem wordt afgehandeld, legaal is verkregen en verspreid.
Je profiel is geverifieerd Je account is geverifieerd
Je account wordt geverifieerd Je account wordt geverifieerd
Niet geverifieerd Je account is nog niet geverifieerd
Stuur een bericht
Stuur ons een bericht met je vraag
support@waren.nl