Hoe verzend ik een pakket?
Allereerst, gefeliciteerd! Een koper op Waren heeft besloten je item te kopen! Het bod is betaald en jij hebt het verzendlabel ontvangen. Dit is hoe je het pakket kosteloos verzend.
1. Verpak jouw smartphone veilig in een stevige doos met genoeg opvulmateriaal.
2. Print het verzendlabel uit en plak het stevig op de doos. Zorg dat het label goed leesbaar is.
3. Lever het pakket kosteloos in bij een PostNL pakketpunt.
Je pakket is nu verzonden naar de verkoper. Je ontvangt een Track & Trace code om je pakket te volgen.
Let op
Wanneer je een pakket moet versturen heb je 48 uur om dit te doen met de meegestuurde verzendlabel. De verzending is dan al betaald. Wanneer je het pakket niet verstuurd wordt het bod geannuleerd en heeft dit gevolgen voor je account.
Dit beleid is opgesteld om de integriteit van de markt te behouden, aangezien we ervoor moeten zorgen dat het aanbod echt, actief en betrouwbaar is. Onthoud dat er een koper of verkoper aan de andere kant van de transactie is die verwacht dat deze zal worden uitgevoerd.
Stuur een bericht
Stuur ons een bericht met je vraag
support@waren.nl