Hoe retourneer ik mijn pakket?
Wanneer je niet tevreden bent met de iPhone die je hebt gekocht, krijg je de optie om deze binnen 24 uur te beoordelen. Dit mag je eenmalig verlengen met 24 uur. Deze optie staat in de e-mail die je krijgt nadat jij je smartphone hebt ontvangen. Wanneer je de smartphone weigert, ontvang je direct jouw gratis verzendlabel. Stuur de smartphone dan binnen 48 uur terug naar de verkoper. Wanneer je dit niet doet, accepteer je automatisch de smartphone en wordt het geld overgemaakt naar de verkoper.
Let op
Wanneer je het het toestel retourneert heb je 48 uur om je pakket te sturen met de meegestuurde verzendlabel. De verzending is dan al betaald door ons. Wanneer je het pakket niet verstuurd wordt het toestel automatisch geaccepteerd en maken wij het geld over naar de verkoper. Je kunt dan niet meer retourneren.
Je kunt het pakket inleveren bij een PostNL-punt. Klik hier om een PostNL-punt in de buurt te zoeken.
Dit beleid is opgesteld om de integriteit van de markt te behouden, aangezien we ervoor moeten zorgen dat het aanbod echt, actief en betrouwbaar is. Onthoud dat er een koper of verkoper aan de andere kant van de transactie is die verwacht dat deze zal worden uitgevoerd.
Stuur een bericht
Stuur ons een bericht met je vraag
support@waren.nl